Scouts – Dropping

Op vrijdagavond 27 oktober kwamen de scouts van Scouting St. Stanislaus, Scouting Zetten, Scouting Phoenix Tiel en Scouting Saffatin bij elkaar voor een spotdropping in onze regio. Zouden ze ongezien van Buren of Tricht naar het eindpunt in Culemborg kunnen lopen?

Heb jij op vrijdagavond 27 oktober misschien wat scouts uit Culemborg, Maurik, Tiel of Zetten gespot die op pad waren voor de spotdropping?

Nee? Mooi, want dat was ook precies de bedoeling! Verstoppen achter een boom, onder struiken of net niet in een sloot. Alles om maar niet gespot te worden. De bedoeling was om ongezien van Buren of Tricht naar het eindpunt in Culemborg te komen.

Langs sommige stukken van de route bleek verstoppen wel heel erg moeilijk, zeker met de veiligheidshesjes, maar toch waren sommige groepjes erg moeilijk te vinden voor de spotters. En het belangrijkste: aan het eind van de avond kwamen alle scouts weer veilig aan in Culemborg: moe maar voldaan!