Wie zijn wij?

Scouting staat voor uitdaging!

Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen.
In de regio zijn wij een verbindende factor tussen onze 8 scouting groepen. De groepen verzorgen elke week een aantrekkelijk en afwisselend programma voor hun jeugdleden.

Als regio geven we ondersteuning aan de groepen en zorgen voor de deskundigheidsbevordering van de kaderleden.
In de regioraad worden alle groepen vertegenwoordigd en bespreken we het reilen en zeilen in de regio.

Het trainingteam biedt trainingen aan voor de deskundigheidsontwikkeling van de kaderleden

Het activiteitenteam verzorgt activiteiten voor de speltakken in de regio. Dus niet alleen met je eigen speltak spelen en leren maar ook met de speltakken van andere groepen. Zo kun je als welp bijvoorbeeld meedoen aan de Jungledag.